söndag 21 juni 2015

Hur lyckas jag krångla till det så??

Så förvirrad..  Jag skapade en löpande prenumeration på glossybox och nu juniboxen ville jag så gärna ha men fick hela tiden meddelanden om hur betalningnem misslyckades, så jag bad mamma låna mig en hundring ifall det var så att jag inte hade tillräckligt med pengar, men fick fortfarande meddelande om hur de inte kunde dra pengar så jag gick in och beställde juni boxen.. vilket jag tror då ledde till en till prenumeration.. På ena står de ''betalt'' på och på den andra står det ''ej betald'' men när jag går in på den så står det ''betald''.. hur som jag avslutade den prenumerationen då det stod att jag hade två och  först och främst så är det 1 månads uppsägningstid så nu måste jag betala för en extra box en månad till och jag har ingen aning om jag kommer få två boxar eller bara en denna månaden.. åh är så förvirrad och blir så trött på mig själv.. Hur lyckas jag??

Om det nu är så att jag får hem två juni boxar så kommer jag bli lite irriterad eftersom det stått att den ena prenumerationen inte var betald.. får väl försöka sälja den om jag nu får två.. vill inte behövt betalat för två.. behöver liksom inte två boxar.. sen får jag väl försöka fjäska för någon kompis att köpa nästa månads låda som jag måste betala trots uppsägningen på denna prenumeration.. vill inte behöva betala två boxar, visst det är 139:- men fortf.. jag har inget sommarjobb, det ända jag lever på fram till september är juni studiebidraget så har liksom inte råd att köpa två boxar..


Inga kommentarer: