måndag 29 juni 2015

GLOSSYBOX | JUNI 2015 - IBIZA QUEEN

Denna månadens glossybox var ett samarbete med Carolina Gynning! Så det är hon som har designat boxen och jag tycker den är så fin! Kommer definitivt spara boxen och ha saker i den! För fin och färgglad för att slängas bort!  Innehållet och boxen var inspirerade av Ibiza queen!! 






I denna box fanns det En mineral ögonskugga från Medusas makeup och den är i färgen ''maneater'' (90:-/st)
Elizabeth Mott Tint & Sass cheek and lip tint (219:-/10g)
Jewelry tattoos från Lulu dk ( 359:-/paket (a5) ) 
Yves Rocher Nagellack i färgerna ''Rose Dalhia'' och ''Or métallisé'' (59:-/st)
Sebastian Proffesional - re shaher hårspray.  ( 290:-/400 ml) 

Bland alla produkter fanns även en del erbjudanden och rabatter och det bästa ''erbjudandet som var med den här månaden var helt klart 2 månader gratis på via play! 

Är som vanligt jätte exalterad över att få testa allt! Den mest tilltalande produkten tycker jag var jewelry tattos då jag alltid velat testa sånna. Ska använda dem så fort jag får lite mer färg och det är fint väder ute! Längtar redan till nästa box!!! Åh känns som julafton varje gång man får en ny box, så himla roligt! Är verkligen så glad att jag började prenumerera på glossybox! 

Inga kommentarer: