onsdag 1 juli 2015

3 Saker jag fick med mig från H&M igår!

Hej hej!! Igår så var jag nere till stan med min kära moster och min lilla kusin Tindra :) Vi tog en lunch inne på kulan, jag tog bakad potatis med kyckling! :) Efter lunchen gick vi runt på stan och jag hittade 3 saker inne på H&M! :) Hade velat köpa lite mer kläder då jag är i stort behov av nya kläder men hittade typ ingenting mer.. som tur är ska jag in till Örebro imorgon och träffa lite klasskompisar så då kan vi hoppas att jag hittar lite mer! :D

Först och främst.. asså kolla på den här kimonon!! Så fin! Älskar färgen! Kostade endast 99:- 
Fanns bara två stycken kvar varav en i min storlek så jag var bara tvungen att köpa den!!! :D (Sorry för mitt ben i spegeln!)  (Storlek S) 

En super mjuk och skön tröja, simpel, funkar till det mesta och jag tyckte den var väldigt snygg endast 129:-  (Storlek S) 
Åh har velat ha en sån här tröja ett tag nu men aldrig blivit av att jag köpt men denna var på rean och kostade bara 50:- så jag tog med den också! :D ( Storlek XS) 

Inga kommentarer: