torsdag 30 juli 2015

GLOSSYBOX | JULI 2015 - TRAVEL EDITION

Detta fick jag i min glossy box denna månaden! Visst var det en fin box??? *.*  helt kär i designen. sååå fin!!
Kom i en fin blå box :) Såg på instagram att några fick en röd, varför jag fick en blå vet jag inte haha 
Den sjukt fina framsidan
Baksidan :D 
Månades Glossymag med box designern på framsidan

:
Hotmakeup - Loose powder eyeshadow (Original produkt, 39:-/st)
Glazel visage - Lip pencil i färgen Orange nude. (Original produkt, 129:-/st)

Noxidoxi - Base serum (Original produkt, 396:-/30 ml) 
Lollipops paris - Lip balm, Délicieuse (Orginalprudukt, 59:-/st)

Yves Rocher - Liner brush for nails (Orginalprodukt, 69:-/st)

tills vidare får boxen pryda min byrå bredvid mitt lavendelljus och mina rosor. Så fint!!

Inga kommentarer: