onsdag 15 juli 2015

Senaste dagarna!! Förlåt för dålig uppdatering

Hej hej! Ska börja med att berätta lite vad som har hänt i mitt liv de senaste dagarna! Från fredag till lördag var jag hos ferri på pyjamas party! Det var jag, Ferri, Mathilda, Fredrik, Magnus och Albin som hade pyjamasparty! Vi flyttade in ferris säng till vardagsrummet och hade en dubbelluftmaddrass och soffan där, så att alla skulle sova i samma rum!

Vi gick till maxi och köpte grejer till tacos och lite snacks och sånt. Vi åt tacos, spelade guitar hero och mario. Vi satt i en ring med en varsin gaffel (skedarna var slut) och åt kladdkakeglass *.*
Vi pratade, jag masserade Mathilda och Ferri lite grann och vi avslutade natten med att kolla på film. Vi kollade på Get hard och den var inge bra.. så seg och långtråkig film.. lite skämt då och då som man skrattade till men mer än så var det inte..

Vi somnade runt halv sex på morgonen och vaknade runt halv elva då mathilda skulle hem vid elva för hon skulle jobba. Vi andra drog till maxi där vi köpte frukost/brunch. Färskt bröd, bacon, ägg och frukt och sånt till smoothie!

Hela lördagen spenderades framför Wii:t! Drog hem på kvällen och sen dess har jag för det mesta legat framför datorn och glott på serier!

Idag kommer Ferri hit på kvällen och hon ska sova här! Vi ska kolla på senaste avsnittet av pll och sen ska vi ha spakväll/dag med massage, kroppsskrubb, ansiktspeeling, ansiktsmask, hårmask, kanske vaxning och färga ögonfransar + bryn! :D


Ferri lekte med mitt hår och kolla vad fint det är blev *.*

Inga kommentarer: