fredag 7 augusti 2015

Taggad inför ikväll!

Hej hej! Ska bli så kul att jobba ikväll, är dock lite nervös eftersom jag sökte ensam.. förra året hade jag ju åtminstone Ferri med mig så då hade man alltid någon att prata med och så.. men det ska nog gå bra att vara ensam.. Får helt enkelt prata med andra, nya människor. Skadar ju faktiskt inte att lära känna lite nytt folk!

Ska bli väldigt intressant och se vad jag får för arbetsuppgifter!! Ska bli lärorikt och riktigt rolig faktiskt! Sen att skriva in i CVt att man har volontärarbetat två år i rad ser ju inte för pjåkigt ut!

Nu ska jag slänga i mig lite lunch, sen blir det att packa väskan med nödvändiga saker tills ikväll.. typ en tjocktröja, mobilladdare,puder ( ifall man blir väldigt glansig ), huvudvärkstabletter osv. Ah ni fattar.. Lite saker som är nödvändiga inför ett 8 timmars arbetspass utomhus!

Artisterna ikväll är :
19.00 Stiftelsen
21.00 Linda Pira & The Salazar Brothers
23.30 DJ Alfons


Så det blir en bra kväll med bra drag tror jag! Kommer vara mycket folk där ikväll tror jag, de hade sålt mer än 75% av alla biljetter endast på förköp, sen så är det många som köper när de kommer dit. Så det blir nog fullt med folk! Vad kul!! :D 

Inga kommentarer: