måndag 21 september 2015

Härlig måndag!

Trots tidig morgon och regn på utsidan så har min måndag varit väldigt bra! Jag fick gå en halv timme tidigare från psykologin så jag skulle hinna med en tidigare buss hem! Så var hemma ungefär en timme tidigare än vad jag annars skulle varit! Så jag städade, stod i ca 2 h och städade.. övervåning, sovrum,kök.. osv.. Sådana tråkiga sysslor som måste göras.. Men varför jag gjorde det just idag och varför jag gjorde så mycket var för att idag hade jag två kunder hemma på massage och då måste det ju se hyfsat ut iaf! Speciellt på mitt rum där massagebänken står.

Efter all städning så slängde jag i mig lite mat och så direkt ut på en promenad med mina hundar.. Han typ bara vara inne i ett par minuter efter promenaden innan Magda kom! Gav henne 40 min massage, sen vid 17 kom Martin och skulle ha massage och nu så kan jag äntligen bara slappna av och njuta av resten av min måndag! :D

Ska kolla några avsnitt vänner, käka lite mat, hoppa in i duschen och sen blir det att sova!
Ganska glad ändå att jag inte bara satt och degade idag utan gjorde lite nytta! :D

Inga kommentarer: