fredag 18 september 2015

PANIK! Försov mig!

Godmorgon!! Åh vilken panik jag fick imorse när jag vakande och insåg att det var 10 min kvar tills jag skulle gå till bussen..  Min mobil uppdaterades inatt vilket hade gjort att den hade stängts av vilket i sin tur orsakade att ingen klocka hade ringt.. så jag fick lite smått panik.. Slängde på mig kläder, in och tvättade mitt ansikte, smörjde mig och sen stack jag iväg.. utan smink och utan frukost..

Jag gick direkt till ica och köpte en activia.. var så himla hungrig!
Jag var smart så jag hade slängt med mig lite smink i väskan så nu har jag precis suttit framför min webcam samt mina små speglar i mina paletter och sminkat mig! :D Så nu känns allt bra igen! Mat i magen och smink på ansiktet!

Idag ska vi i klassen på en föreläsning om uf-företag och sen på eftermiddagen har vi salong! :D Eftersom det är första salongstillfället så har vi inga inbokade kunder utan vi kommer träna på olika behandlingar på varandra! :D



Inga kommentarer: