torsdag 24 september 2015

Lady Gaga - Til It Happes To You

Jag kan inte säga att jag är något fan av Lady gaga, jag tyckte om henne när jag var mindre men nu så lyssnar jag nästintill aldrig på henne längre. Men jag måste få säga att jag tycker att hennes låt '' Til it happens to you'' samt den videon är så stark, så känslomässigt laddad, så bra! Jag tycker verkligen att videon får en att öppna ögonen och man blir påmind om saker som händer dagligen, något man måste sätta stopp för, något vi alla måste uppmärksamma och göra någonting åt! Jag tycker att ni alla ska ta 5 minuter till att kolla på denna videon!

Jag grät när jag kollade på videon.. så är ni som mig och gråter lätt så skulle jag inte rekommendera er till att kolla på videon när ni är i en offentlig miljö bland massvis med folk.

Inga kommentarer: