torsdag 10 september 2015

Lördag - Måndag

Hej! Åh herre har så mycket att skriva så förbered er på ett låååångt inlägg.. eller så är jag smart och delar upp denna vecka i fler inlägg??
Förra fredagen kom Daniel och Malin och jag har försökt umgås med dem så mycket som möjligt så har liksom glömt bort bloggen lite.

Förra lördagen skulle jag, Malin och Daniel dra ut, vi hade förfest hos en kompis till Daniel och där var några fler av hans kompisar, vi spelade musik, drack osv.. sen blev Malin dålig och vi blev fast hemma hos Daniels kompis resten av kvällen, blev inge ut och dansa.. för min del gjorde det inget men lite tråkigt var det väl!

Söndagen spenderades i sängen.. lite seg från lördagen! Gjorde typ ingenting, kollade på serier och yt-videos. På kvällen åkte vi in till Örebro för att Malin behövde åka hem på en arbetsintervju så vi skjutsade henne till tåget. Kollade på film med mamma på kvällen och sen tvär däckade jag.

I Måndags var det dax för skolan igen och jag åkte in för en lektion, så jag var tillbaka hemma runt lunch! Blev att åka in till Örebro på kvällen för att hämta Malin som kommit tillbaka och hon hade fått jobbet! Så glad för hennes skull! :D







Inga kommentarer: