torsdag 10 september 2015

Tisdag - Torsdag ( Espresso house | MIN BUSS KROCKADE | Kusin Mys )

Oj oj.. då fortsätter vi.. vad hände i tisdags? Jo väldigt mycket kan jag berätta! Det började med att jag åkte in till skolan som vanligt och när vi slutade vid 12:20 så mötte jag upp Daniel och Malin som  jag skulle gå på stan med här inne i Örebro, vi började med att gå till Espresso house där vi fikade lite och bara chillade. Jag tog nån mintchoklad frapino och jag och Malin delade på en chokladmuffins! Sååå gott!!  Efter våran lilla fika stund så gick vi runt lite på stan och kollade, innan vi drog hem så käkade vi på LaBaguette!

Vi tog en buss 16:18 ifrån Örebro. Jag satt och pratade med Tomas på telefon och helt plötsligt bara for jag fram, hör glaskrasch, en hög smäll och det tog ett tag innan jag insåg att vi hade krockat! Jag skakade som fan, var så chockad och jag kunde knappt prata med Tomas i telefonen.. Som tur var klarade sig alla! Men paniken jag fick när jag trodde vi hade kört på ett djur, en människa eller en människa i en bil. Jag var såå rädd att jag skulle behöva se en skadat människa. Men som tur var så var det ingen i bilen spm vi körde in i. Låter jätte konstigt.. men hon som hade bilen hon hade gått ur för att ringa till bärgningsbil då hennes bil slutat fungera. Så hon hade bara parkerat den mitt i vägen. Busschauffören hade sol i ögonen och såg inte bilen och därför körde vi in i den!

Nu jävlar ska jag börja ha bälte i bussar! Alltid! Det var så sjukt läskigt och jag är som sagt så glad att alla klarade sig och att jag inte hade ondare i nacken än vad jag fick. Hade ont och fick huvudvärk samt värk i ena axeln, men det gick över efter en dag så nu känns det bättre!







Igår var jag hemma pga, nacken.. på eftermiddagen gick vi upp till min moster där vi fikade lite och hälsade på mina små kusiner! Åh tycker Tindra är så charmig! Så härlig liten tös! Hon blir sååå glad när hon ser sig själv på selfiekameran haha so cute! :)
Igår kväll hade jag lite massage time för Daniel och Malin! :)

Nu idag så sitter jag här på min 5h hål och gör ingenting, vi ska snart käka! Ikväll är det dans igen! Så taggad! :D Tycker verkligen att dans är så himla roligt! :D








Inga kommentarer: