onsdag 2 september 2015

SMINK!!

Åh äntligen kom mitt smink jag beställde från feelunique. Jag som har längtat så! Var tvungen att testa sminket på en gång och än så länge så måste jag säga att foundation jag beställde var precis i rätt färg, var rädd att den skulle vara för ljus men det var den inte. Och pudret känns bra! Får se bara om det håller länge eller om man måste gå och bättre en gång i timmen! Men för nu så tycker jag att det sitter bra, känns bra och ah allt har bara varit bra!

Jag köpte ju även två läppstift och jag har färgen 03 på läpparna just nu och den är hur fin nude färg som helst! Det röda har jag inte hunnit testa än men jag hoppas att färgen passar mig! :D
Färg på foundationen är ivory 100 och pudret är transparent.
Dock lite irriterad för det röda var lite kladdat.. men men, det funkar ju fortfarande att använda det! :)





Inga kommentarer: