onsdag 2 september 2015

GLOSSYBOX | AUGUSTI 2015 - FRONT YOUR BEAUTY  

'' Augusti månad är en tid på året då vi återvänder till vardagen efter en sommar fylld av reflektioner och får en ny chans att genomföra de mål man satte upp i början av året. Som den italienska skådespelerskan och modeikonen Sophia Loren en gång sa, ''Beauty is how you feel inside, and it reflects in your eyes''

Så här skriver glossybox angående deras box denna månad! Denna månad handlar det alltså om en ny start, mår man bra på insidan så kommer det synas i ditt vackra yttre.  I denna box fick man FYRA stycken fullsize produkter! Vilket är så bra, hela boxen är värd över 800 kronor. Jag betalar alltså 139:- och får produkter för ett värde av 800 :- Så sjukt!! :) 

Detta innehöll min fina glossybox! 

Manna Kadar cosmetics- Lash primer , Prisvinnande primer som bygger upp och framhäver fransarna samtidigt som de får näring. På natten fungerar den som ett vårdande och återfuktande balsam och på dagtid är den utmärkt som bas som förhöjer effekten av mascaran.  ( orginalprodukt 219:-/4g) 

ACO - Sun kissed, selftanning face cream. ( Enligt mitt kort så skulle jag blivit skickad en bb cream från aco men jag har fått fel produkt och har nu meddelat glossybox. Så vet inte vad denna kostar eller hur de beskriver produkten.) 

KUESHI - Anti-cellulite booster, Ge din hud en riktigt boost. Denna berikade lotion återfuktar och bevarar hudens elasticitet samtidigt som den har en uppstramande effekt. Med andra ord är det en hudlotion med många möjligheter. ( orginalprodukt 189:-/200 ml) 

EMITÉ MAKE UP - Eye shadom brush, E144. Framhäv dina ögon med hjälp av denna ögonskuggsborste från det professionella, svenska makeup märket emité make up. Den konformade borsten är perfekt för att skapa djup vid ögongloben. ( Orginalprodukt 250:-/st)

HOT MAKEUP i samarbete med GLOSSYBOX , Lip balm. Få mjuka och sunda läppar med detta återfuktande och mjukgörande läppbalsam som kommer i en söt förpackning. Framtaget i samarbete med GLOSSYBOX! ( Orginalprodukt 55:-/st) 

Bortsätt från att jag fick fel på en produkt så är jag väldigt nöjd! Jag tycker att det är en bra kombination, man får lite av allt och jag känner att det ska bli så himla roligt att få testa alla produkter.  Den jag ser mest framemot att testa är lash primern. 

Inga kommentarer: