fredag 2 oktober 2015

I LOVE Fall makeup!!

Godmorgon! ÄNTLIGEN FREDAG!! :D

Dansuppvisningen imorgon blev inställd tyvärr så nu får jag försöka göra andra planer.. men det ska nog gå.. Ska massera lite i helgen och sen ska jag städa lite..

Just nu sitter jag näst in till helt ensam i skolan och väntar på att makeup lektionen ska börja, idag ska vi tolka olika hösttrender och jag är så taggad! Jag har en så stark bild utav vad jag vill ''skapa''
Jag vill ha mörka läppar, bronziga ögon.. skarpa bryn, snygg och mjuk contouring! JA!! Så vill jag ha det!!  Om det finns något jag gillar med hösten så är det helt klart sminket! Man börjar kaka på lite mer, sommaren är mer naturlig och lätt men hösten då jävlar.. Då kan man kleta på hur mycket man vill så länge man får det att se bra ut! :')

Nehe nu ska jag fortsätta njuta av den underbara fredagspodden, åh herre vad jag älskar Hanna och Amanda, de är så jäkla härliga människor, bara älskar att lyssna på dem!!




Inga kommentarer: