tisdag 6 oktober 2015

Big bang theory + varm choklad = Perfekt tisdag

Hej hej!

Idag hade vi en återläsningsdag som var värdelös egentligen men det var obligatoriskt att vara där under förmiddagen.. suck.. ,vi började 9 och sen fick jag gå hem när jag kände mig klar. Allt jag hade att jobba med var mitt gymnasiearbetet och eftersom jag arbetar med det konstant alltså hemma, i skolan, på morgon, på kvällen, helgen.. ja ni fattar.. Så kändes det lite ovärt att åka in men jag fick ändå lite gjort så ska väl inte klaga allt för mycket.

Har skrivit ut massa ''posters'' om information om våran salong som nu pryder våran skola lite här och var.  Jag och Noemya tog i uppdrag att springa runt och tejpa upp dem så att ingen missar våra salongsdagar.

Jag har varit hemma sen tolv ungefär och sen dess har jag städat, varit på promenad med hundarna och kollat på big bang theory! Jag slutade kolla någonstans i mitten av säsong 8 för att jag ville vänta på att alla avsnitt skulle komma ut, sen glömde jag att börja kolla på det igen och när jag väl hade tänk börja så kom jag inte ihåg vilket avsnitt så jag har inte kollat på flera månader men idag tog jag tag i det och letade upp vart jag var och sen dess har jag varit fast!

Med en kopp varm choklad och minimarsmhallows + ett par tända ljus så är jag redo för att streama big bang via chrome cast och mysa ner mig i soffan med en filt! :)