fredag 23 oktober 2015

Så jäkla taggad

Hej hej, som ni märkte så har jag inte varit speciellt aktiv på bloggen under den senaste tiden och det är dels för att jag har legat hemma sjuk nästan hela veckan och jag har haft mycket plugg nu innan höstlovet. Förra veckan i fredags så hade vi bara halvdag för att våran lärare var sjuk så vi hade lite fritt. Vi skulle göra en inspirerad makeup från en vald epok och jag och Noemya arbetade med forntida egypten och det var så kul. Älskar vårt resultat! :D

I Måndags var det Haunted house och jag åkte in till skolan endast för att inte missa det men om hautned house kommer i ett annat inlägg.. vill inte göra det här till världens längsta hehe

Tisdag och onsdag var jag hemma för att jag var sjuk. Igår så åkte jag in till skolan endast för att jag var tvungen att spela in en redovisning med Noemya sen kunde jag inte stå emot Ferri och dansen så jag åkte till ferri på eftermiddagen och sen på kvällen var det dans. Så nu är det fredag igen och jag sitter med riktig jävla skön musik i lurarna. Ska göra en liten lista på mina favoriter just nu i ett annat inlägg då jag har en del nya och jag bara måste dela med mig av den här ljuva musiken!!

Ska börja makeup lektionen om en halvtimme och tillsedds tänkte jag skriva lite inlägg som jag schemaanlägger och dricka min Nocco med smak av Röda bär, mums! Är så himla redo för Fredag, Höstlov, Halloween jag är helt enkelt taggad för allt just nu!! :D


(Förra fredagen) 
(ATM) 


Inga kommentarer: