fredag 9 oktober 2015

SALONGS DAG

Hej finisar, idag hade vi vårt första salongstillfälle i skolan denna termin. Jag hade som uppgift i dag att ordna med pengarna och se så allt stämde, kvittorna var rätt, vi hade rätt växel osv. Sen fick jag även handskas med alla nya bokningar vi fick idag,  Vi har fått så många bokningar idag så nu är vi nästan fullbokade till kommande salongstillfälle som är v.46

Salongen idag blev super lyckad, vi alla i klassen var på så bra humör vilket även det lyfte och gjorde dagen så bra den bara kunde bli. Vi hade alla minst en kund var och jag hade en liten äldre dam på helkroppsmassage och hon var så himla nöjd att hon vill komma tillbaka nästa gång och hon ville bara gå till mig! haha så söt!

Vi fick även några betalningar via swish som jag hade hand om och det känns så skönt att veta att det fungerar för det är ett så smidigt sätt att betala på!

Vi hade fixat med frukt, te och kakor som de kunde få om det var förtidiga eller om de ville ha medan de skrev utvärdering efter behandlingen. :D

Jag är så nöjd med dagen vilket har gjort mig på strålande humör trots bussresan hem som gav mig huvudvärk..










Inga kommentarer: