söndag 25 oktober 2015

Små shopping!

Söndag och jag är lika seg som vanligt men jag och mamma tog oss ändå i kragen och åkte en sväng till Ö&B samt Dollarstore, jag ville kolla på några saker! Fick även med mig lite hem! :) Skulle köpt halloween saker men kom hem med allt annat än det haha

De har börjat julpynta så mycket så jag bar så himla sugen på att köpa massa fina ljusslingor, tomat, julljus, stjärnor osv! Blev så taggad på julen hehe så har redan tittat på massa saker jag kommer köpa när det närmar sig! :D


så himla söt och praktiskt mugg som jag har tänkt ska hjälpa mig att dricka mer vatten, kostade endast 30:-!!!

Ingen aning om vad detta är men var tvungen att testa haha 


Tycker verkligen den här ljusslingan var så söt tänd och vad som är så bra är att den är inte så julig vilket gör att jag kommer kunna ha den vilken årstid som helst!! :D 40:- / förpackning

Inga kommentarer: