söndag 8 november 2015

Halloween.. veckan som gått..

Nämen har jag en blogg? hade jag glömt.. haha nejdå men man kan nästan tro att jag gjorde det. Min uppdatering är så extremt dålig haha har haft så mycket annat i tankarna den senaste tiden så glömde faktiskt bort bloggen lite..

Eftersom jag inte bloggade något förra helgen eller förra veckan så kan jag bara dra den lite snabbt, jag och några kompisar drog in till Strömpis i Örebro på fredagen och firade halloween! Jag fick för första gången göra fake sår och det var så kul och jag vart riktigt nöjd!! Körde på en festlig look men storyn bakom skulle ju vara att jag på nått sätt skadat mig ute på klubben haha Tog sönder ett par klackskor.. platån ramlade av.. hur vet jag inte men det gjorde den.. som tur vara hade jag extra skor med mig..

Jag kom hem vid halv fyra - fyra på morgonen och om jag ska vara ärlig så var hela kvällen bara så kaos.. njöt inte så mycket av kvällen som jag borde ha gjort..

Lördagen spenderades med familjen på olika kyrkogårdar för att tända ljus för min farmor och farfar, min bonus farmor och min bonus morfar! <3 På kvällen var jag med ferri, magnus och albin och lite senare kom mathilda och ah kvällen där blev också kaos.. fast inte på samma sätt som på fredagen..

Veckan har varit som vanligt och jag har jobbat på i skolan, hart utvecklingssamtal och dansat.. standard vecka...

Köpte även en sjukt fin klänning som jag hade till Örebro.. måste ta kort och visa er i ett annat inlägg, helt kär i den!!

Fina Mathilda <3 





Inga kommentarer: