söndag 8 november 2015

SÖNDAG

Har haft en sån underbar söndag! Vaknade med två söta hundar vid min sida vid 9, gick på en promenad med dem.. in och fixade frukost.. ungefär en timme senare ville ferri ut och gå i skogen och jag hängde på. Så vi gick ute i det sjukt fina vädret och vi gick sammanlagt över en mil!!!! sjukt att jag ens orkade haha

Satt nere vid vattnet och bara njöt av den fina naturen.. det fina vädret och bara av dagen!
Kom hem och började plugga ganska direkt. Efter plugget har jag spelat Buzz med mina bröder! Asså kommer ni ihåg buzz?? Så sjukt gammalt spel men så roligt.. Det vi spelade kom ut 2005!? 10 hela år sedan.. sjukt.. kommer fortfarande ihåg när spelet var helt nytt och spännande!

Nu har vi fikat och firat Tomas, eftersom det är farsdag och nu väntar jag på mat. Eftermaten blir det ett par avsnitt av gossip girl och sen laddar jag upp med ordentlig sömn inför provet imorgon!!




Inga kommentarer: