måndag 14 december 2015

Hey again.. missed me ?

Vart har jag varit de senaste veckorna? Det har verkligen ekat tomt på bloggen och hade inte Tora i klassen kommenterat mitt dåliga bloggande idag så hade det väl dröjt ytterligare 5 veckor innan jag bloggade igen.. vad har hänt sen sist då? 

Väldigt mycket.. vilket har gjort att jag glömt mer än hälften. Men för att sammanfatta lite kort så har jag och de andra haft lite överrasknings fest för Ferri som äntligen är 18!! Vi var i karlstad, bodde på hotel, åt på resturang/bar och sen drog vi ut på kvällen till Tempel där Danny Saucedo stod på scen! :) 

Sen har jag faktiskt festat en del.. Inte så super mycket men lite iaf. Jag har varit på praktik i 3 veckor nu som jag precis avslutade :(.  För ett par veckor sedan så var jag på Skönhetsmässan samt fitness festivalen osv. Många fina kroppar att kolla på där *.*. Jag har även nu hamnat i ett totalt christmas mood, har alla julklappar inhandlade vilket känns jätte skönt och jag är så nöjd med varenda julklapp! :) 

Den här gången ska jag verkligen försöka börja blogga mer regelbundet igen.. Jag vet att jag alltid skriver det men den här gången så ska jag med hela mitt hjärta försöka för i slutendan så gillar jag att skriva av mig lite om vad so händer i mitt liv osv :) 
En liten bild från helgen :) Tyckte faktiskt jag var fin på den bilden.. om man får säga så om sig själv.. Äh klart man får,varför skulle man inte få? :') 

Inga kommentarer: