söndag 27 december 2015

Min julafton!

Hej!! Eftersom min bror och hans flickvän har varit här i några dagar och firat jul med oss så har det inte kommit upp något inlägg, men nu har de åkt hem så nu ska jag försöka sammanfatta våran jul!

Vi började vår jul med att åka in till mormor som ligger på sjukhuset i örebro för att önska henne god jul och bara hålla henne lite sällskap, sen vid elva tiden kom daniel och malin med tåg så vi hämtade upp dem.. Åkte hem och fixade med mat, kollade på kalle anka.. ja det gamla vanliga!


Sen på kvällen öppnade vi paket och det blev jätte lyckat, känns verkligen som jag träffade rätt med julklapparna i år! :) Själv fick jag bla. smink, träningskläder, pengar.. ni får bild här nedanför!
Tog dock inte kort på ett par saker så som vanliga strumpor eller pengarna, kändes tråkigt!
Tog även med julklapparna jag fick utav bästa ferri!

Mitt usb passade inte in bland varken kläder eller smink så fick klämma in det här i en bild, kändes inte som om det behövde en egen bild! :)N

Asså ser ni?? Jag fick smink från too faced :') Daniel och malin är för generösa! Jag har sagt att jag ville testa deras smink och så får jag både läppstift och deras chocolate bar ( som btw, luktar choklad!!! )

Max factor läppstiftet var en av ferris julklappar! Så fin färg!! 


Alltså ser ni den här paletten?? Hur fin!!!! 

Fluffstrumpr, ett par träningslinnen, en träningströja. Vanlig enkel vit basic tröja och en mörkblå tröja! 

Den här har så skönt material!! 

Klänning jag fick av ferri! Hade den på julafton! 

Glömde ta kort på en högtalare man har i duschen men orkar inte göra det nu, en rund rosa sak som man spelar från mobilen via bluetooth! Jag är jätte nöjde med alla julklappar och jag tyckte att julafton blev jätte mysig trots en del omständigheter!! 
Btw. ni får klara er med halv dåliga bilder, orkade inte vänta tills imorgon när det är daxljus.. 

Inga kommentarer: