söndag 27 december 2015

Mellandagsrea

Igår åkte jag och Malin in till Örebro för att kika lite på mellandags rean, så vi var väl inne i örebro vid halv tre ungefär och det var faktiskt inte så överdrivet mycket folk vilket var skönt! 

Jag hade bestämt mig för att jag inte fick köpa något smink då jag spenderar för mycket pengar på det och nästan inga pengar på kläder! Jag vet inte varför men jag blir alltid så snål när det kommer till att köpa kläder till mig själv haha 

Malin och jag käkade på subway och när vi var klara för dagen.. ( När de stängde och vi inte fick handla mer ..) så tog vi en promenad genom stan till USÖ där vi hälsade på mormor och mötte upp mamma och Anders som var där, så tog vi sällskap med dem hem! :) 

Väldigt lyckad dag. Väldigt trevligt med en tjejdag med Malin också! Kul att få umgås lite med henne ensam! :) 


örhängen, halsband och armband med infinity  på glitter för 50:-!! De hade så bra pris på det så jag var tvungen att köpa hehe 

39:- För dessa örhängen!! så fina! Var halva priset på dem! 


Bh från new yorker, 99:-

trosor från new yorker, 39:-, skulle köpa ett par trosor som matchade bh;n men lyckades nog tappa dem påväg till kassan.. Så jag betalde och gick vidare och när jag kom hem så hade jag inte fått med dem. Betalde ej för dem men vart lite ledsen att jag tappa dem på väg till kassan då jag tyckte det skulle bli så gulligt att matcha med bhn.. 

Träningstights från Intersport för 200:- 

Jätte fin blus från Cubus, tappat bort kvittot men tror den kostade runt 130:- 

Inga kommentarer: