söndag 20 december 2015

Nyårs inspo, collage gjorda på appen Reve!

Hej hej! Som ni kanske vet så är det inte så super långt kvar innan nyår och de flesta vill ha det lilla extra på nyår när det kommer till utstyrseln och sminket! Man är lite mer uppklädd och lite glittrigare än andra dagar på året!

Jag satt inne på appen Reve och lekte lite, gjorde några collage med saker från Nelly och bara drömde mig bort bland alla fina klänningar! Jag satt ihop några olika utstyrslar som jag skulle kunna tänka mig att ha under nyår och jag tänkte att jag kunde dela med mig av dem så ni som inte har hunnit fixa några nyårskläder än eller ni som har slut på inspiration kan få lite inspiration av mig!

Har ni också Reve så får ni jätte gärna gå in och följa mig :)

Och allt jag har med i mina collage kommer från nelly ifall ni undrar! 
Så fint att bryta lite och ha med en klick av färg! Även roligt att klänningen är vit då de flesta kör på svart under nyår! 
En mer sofistikerad outfit som jag personligen tycker är så fin!! 
Jag valde att ta ett par enklare örhängen till denna klänning då klänningen talar för sig själv och inte behöver bli mer uppiffad 
Den här outfiten skulle jag mer än gärna ha under nyår! De höga stövlarna är så sjukt snygga och att ha en hårsmycke är lite annorlunda men jag tror verkligen det skulle se sjukt bra ut tillsammans med klänningen! 
Någon mer än mig som älskar den här klänningen? Den är to die for!! blev helt kär när jag såg den!! 
ännu en gång.. de där höga stövlarna ihop med en jätte glittrig klänning! Att fransarna är så dramatiska kändes så himla rätt för den här outfiten *.* 
Här har vi ett alternativ för de som inte vill ha massa paljetter, en sammets klänning är något alla egentligen borde ha i sin garderob! Så elegant! 
En simplare outfit för den som vill vara festlig men inte vill vara ''the center of attention''! 


Hoppas ni fick lite inspiration eller att ni iaf gillade att kolla lite vad jag har för smak när det kommer till kläder!

Inga kommentarer: