fredag 1 januari 2016

2016

God eftermiddag! 1 Januari 2016! Sjukt vad fort 2015 gick! Jag har suttit i timmar och gjort en års resumé i olika delar men blogger samarbetar inte med mig just nu så allt försvann och jag orkar på riktigt inte börja om haha! Nu är det iaf nytt år och det innebär att man får en ny chans att ta vara på tillvaron och göra dagarna så händelserika som möjligt!

2016 kommer bli ett bra år, jag känner det på mig! Jag och mamma startade dagen med en detox för levern. En juice man gör själv som man dricker innan alla måltider i 3 dagar! Ska vara väldigt bra om man vill få ut gifter från kroppen! Jag kände det att en renande juice är bästa sättet att starta året! Få ur allt dåligt från 2015 och börja nya året fräsch och rent! :D

Hoppas ni hade en bra nyår! :)

Inga kommentarer: