onsdag 30 december 2015

Hur det har gått med mina mål för 2015

I början av detta år så satte jag några mål för detta året och de målen var

Börja övningsköra 
Få somamrjobb i grebbestad 
Äta mindre socker 
Våga ta chanser och våga ta för mig mer 
Få finare kropp inför sommaren 

Jag har börjat övningsköra så den är det check och bock på!

Jag sökte massa sommarjobb i Grebbestad tillsammans med Ferri men fick inte ett ända :(
Jag har försökt många gånger att äta mindre socker men inte riktig lyckats.. så kan väl inte riktigt säga check på den..

När det kommer till att ta mer chanser så tycker jag verkligen att jag har faktiskt tagit för mig mer och vågat mer, även om jag fortfarande är lite feg utav mig så tycker jag ändå att jag har lyckats!

Dock så kan jag inte göra en check på sista målet.. har försökt få finare kropp men motivationen har varit i botten så har inte blivit så mycket träning och healthy eating! Får väl försöka ta nya tag 2016!


Inga kommentarer: