tisdag 2 februari 2016

Återläsningsdag

Godeftermiddag! Kom precis hem ifrån skolan! Vi hade återläsningsdag idag vilket betydde att det var väldigt fritt vad man ville göra eller behövde göra.. Jag städade bla. SPA salongen.. så roligt, men men sånt måste också göras! Sedan pluggade jag på gymnasiearbetet och skickade in några uppgifter! Jag tog bussen hem vid 13:50 och hoppade av nere vid stan så jag kunde gå och söka praktikplats.. Det är nämligen dax för praktik igen snart! Men såklart var inte chefen där så kunde inte få ett svar och ivrig som jag är ås skickade jag iväg ett mail till henne för jag vill ha svar NU!!

När jag gick från Karlskoga Spa så såg jag mina buss åka mitt framför mina ögon (Så typsikt).. Så jag  gick ner till hm och köpte ett 3pack trosor ( kan aldrig ha för många trosor) och en vit kajal som jag har tänk ha i mina sminkningar! Är det något jag bör ta kort på eller inte, jag själv tycker att det inte är någon ide att ta kort och lägga ut på bloggen när det bara är två saker.. men ni kanske tycker olika!

Nu kom jag precis hem och har fått dunderhuvudvärk så ska ta mig ett glas vatten, en kopp te, lite mellanmål och bara slappna av.. Kanske t.om hoppar i ett bad. Visserligen badade jag igår men att bada har väl aldrig skadat någon! Eller?
Tog en snabb bild bara för att ha någon till bloggen.. och för att jag ville visa att jag äntligen har lärt mig att göra två inbakade flätor på mig själv! Sminket utkletat, glansig som bara den och lite halv ruffsig i håret.. Men ja..ja.. Det är såhär jag ser ut efter en lång dag haha 

Inga kommentarer: