tisdag 2 februari 2016

JAG HAR INGET TÅLAMOD

Som ni ser rubriken så har jag verkligen inget tålamod. Jag beställde bla. smink från Feelunique för 8 dagar sedan och samma dag beställde jag en klänning och ett par skor från members.. men har jag fått nått utav dem.. svar nej!

På Feelunique står det att det tar mellan 2-5 dagar (Eller om det är 3-7.. jag är inte helt säker men det ska jag inte ta så lång tid)  och på members stod det att jag skulle få det levererat igår! Jag kommer hem och är så förväntansfull och så lycklig för att jag tror att idag är den dagen jag får sakerna jag beställt! Men tänka sig så fel man kan ha.. Blir så frustrerad när jag kollar i postlådan och inget är till mig!

Jag tror personligen att själva företaget har skickat allt i tid osv men att det är postnord som är fruktansvärt sega.. för det här är inte första gången de är sega med något jag har beställt och det har hänt en gång att posten stannade vid vårt hur och en stund senare kom tillbaka då hen kom på att hen hade glömt att lägga i min glossybox..

Jag blir som ett litet barn på julafton när jag har beställt produkter och kläder till mig själv! Jag vill ha NU!!!

Får jag det inte imorgon kommer jag faktiskt att kontakta dem för det är inte okej! Står det på en sida att man ska få det ett visst datum eller ett visst antal dagar så ska det gälla! Skulle det av någon anledning bli sen ankomst bör företaget eller postnord skicka ut ett sms eller mail och meddela att det blir några dagar sent!  Nu låter jag säkert jätte bitter men det är jag verkligen inte, blir bara lite irriterad när det står en sak på sidan och sedan stämmer det inte!
Ser ni också att det står att den levereras mellan 01-28 och 02-01

Inga kommentarer: