onsdag 3 februari 2016

FINALLY! (Feelunique)

Åh hej mina gosisar!! Jag har haft en så lång dag och jag var lite tjurig på väg hem men när jag kom hem fick jag se ett paket från feelunique stå och vänta på mig på köksbordet! Blev så glad, som jag har väntat!! Direkt efter att jag fotade det jag beställt så skyndade jag mig att bättre på mitt smink för att se dels om det var rätt färg men även för att jag kan inte hålla mig!! Köper jag något nytt måste jag ha på mig eller testa det på en gång!!

Jag kan inte uttala mig för mycket om sminket än men det jag redan nu kan säga var att färgerna var helt rätt och NYX pudret behövde jag inte alls mycket utav för att få den här babylena känslan på huden! Ska bli så kul att se hur de håller måttet under en hel skoldag!

3 produkter från märket FAB ( First Aid Beauty) Aldrig testat dessa produkter tidigare så ska bli spännande! 

Svårt att få bra bilder när man inte har något dagsljus what so ever.. Foundationen ser så mörk ut på bilden men det är den verkligen inte! Har hört så mycket gott om wake me up concealer så ska bli super spännande att själv bilda uppfattning om produkten!



Inga kommentarer: