onsdag 3 februari 2016

Långdag framför mig

Godmorgon! Åh vad det här kommer bli en lång dag! klockan 8:10 kommer handelsfacket till oss och har föreläsning vilket betydde för mig denna morgon att om jag ville hinna sminka mig och äta så var jag tvungen att kliva upp vid 4..  från 10-12 har jag hål och sen har jag lektion till 15.. Kanske skulle förbi karlskoga spa en sväng också på hemvägen.. så om jag har räknat rätt så är inte jag hemma förens 17-17:30.. ungefär. Lämnar huset nu vid 06:15 och är hemma igen vid 17..

Jag tror nog jag får gå förbi och köpa mig en energidryck så jag håller mig vaken under föreläsningen.. skulle faktiskt vara lite pinsamt om jag somnade haha

Håller tummarna för att mina paket kommer idag för om de gör de ska jag självklart se till att fota och lägga upp på bloggen! :D Ha en bra dag finisar!
detta kommer vara jag större delen av dagen haha

Inga kommentarer: