onsdag 24 februari 2016

Hello i'm back.. again..

Heeeej you guys! Hur mår ni? 
Jag mår bra och ja jag vet att jag har varit sämst på att uppdatera! Har haft lite mycket den senaste tiden.. Begravning, Dop, plugg, praktik.. ja det har helt enkelt inte funnits tid till att uppdatera! 

Jag har äntligen börjat med praktik och hittills har det varit lite segt men idag hade jag iaf 3 kunder och imorgon har jag också tre kunder.. så förhoppningsvis kommer dagen rulla på! 

De flesta har lov nu men jag valde att lägga mitt lov v.10 istället så att jag kan få mina tre veckor praktik på raken istället för att gå en vecka och sen en vecka lov och sen två veckor igen! 

Ska försöka uppdatera lite mer nu, känner att det behövs.. fick hem 2 skal idag som jag beställde till mobilen så ska fota dem imorgon så kanske bilder på dem kommer upp imorgon! Riktigt fina skal! 



Inga kommentarer: