måndag 15 februari 2016

frustrerad

Enda sen jag var liten har min dröm varit att se let's dance live! Jag har sedan barnsben ÄLSKAT programmet och kollar på det varje år! Varje fredag sitter jag bänkad framför tvn och inget kan få mig att missa det! Idag släpptes biljetterna till let's dance för i år och jag satt på praktiken och skrev till mamma.. ''ska vi boka biljetter?'' och ja det kunder vi! Jag blev över exalterad och visste inte vart jag skulle ta vägen.. Jag var dum nog som tänkte.. ''jag bokar när jag kommer hem så kan jag och mamma boka tillsammans..'' Nu när jag är hemma och kollade på alla biljetter på sektor A så är ALLA slutsålda.. jag blir så frustrerad..

Som tur är har inte finalbiljetter och biljetter för 2 andra datum släppts ännu och därför har jag fortfarande chansen att boka dem när de släpps! Får hålla tummarna för att jag lyckas få tag på ett par biljetter!

Ni som inte är lika let's dance freaks som mig förstår inte min frustration.. men åh jag är så arg för att jag valde att vänta med att boka istället för att boka på lunchen när de fortfarande fanns biljetter kvar..

Inga kommentarer: