tisdag 9 februari 2016

Idag är inte en bra dag!

Godmorgon.. 
Gick upp som vanligt vid 5.. började sminka mig och btw mitt smink blev hella pretty today! Sen åker jag på världens elakaste mensvärk precis innan jag ska gå till skolan ... Jag har kröpit runt på golvet.. legat i fosterställning, gråtit och trott att jag håller på att dö.. allt på en timme! JAG HATAR DET HÄR!!! 

De som inte får mensvärk kan skatta sig lyckliga för det är seriöst det värsta som finns, en sån obeskrivlig smärta.. Ugh så idag är jag lite moody, bråka inte med mig idag, argumentera inte med mig idag, prata helst inte med mig idag, ställ inte på mig och snälla låt mig bara vara haha Så känner jag precis just nu. 

Sen att jag måste ut med hundarna på promenad gör inte humöret något bättre.. Vill bara ligga inne och dö resten av dagen! 

Inga kommentarer: