måndag 16 maj 2016

Skinnytox UPDATE

Hej!
Vet inte vilken dag jag är inne på nu men det har iaf gått ca. en vecka! Jag har inte märkt någon skillnad men jag tror jag vet varför.. Jag kommer få min mens vilken dag som helst och allt från en dag innan till en vecka innan så blir hela jag så svullen. Min mage blir uppblåst och jag känner mig tjock i allmänhet just för att jag blir svullen, och brösten ömmar osv.. Och när jag ska få min mens så kan inte jag kontrollera min hunger. Spelar ingen roll vad jag äter, hur mycket eller hur lite så vill jag bara ha mer. Till och med när jag är mätt fortsätter jag äta för någonstans i mig så skriker någon efter mat. Så att få mens i samband med det här teet kanske inte är det bästa för mig. Hur mycket jag än försöker vara nyttig så slinker det ner lite choklad.. ett par extra mellanmål osv.

Jag vill verkligen se resultat men jag tror jag får testa det här igen när jag inte ska få min mens utan faktiskt kan klara mig några timmar utan mat!!

Men jag ska försöka att iaf komma ut och träna lite mer den här veckan så kanske jag tappar nån cm runt midjan.  Jag kommer såklart ge er en helhets recension om det här teet när jag är klar men just nu kan jag inte sr någon skillnad men som sagt jag tror jag vet varför. Något jag har märkt är att jag kissar mer!!

 Något jag har tänk på är att det blir som en lite mer laxerande effekt och jag måste springa på toa mer än i vanliga fall..

Ligger i sängen just nu och dricker mitt kvällste som blir godare och godare för varje gång jag dricker det!!

Inga kommentarer: