onsdag 11 maj 2016

Somatox tea: skinnytox dag 2

Hej! Vill ge er en liten uppdatering om hur det går osv. Eftersom jag endast hållt på med den här teatoxen i 2 dagar så syns inga resultat ännu. Teerna smakar helt ok! Jag är inte så mycket för ört teer utan jag är mer en fruktte person! Men de går absolut att få ner med lite honung i!

Igår som var första dagen kände jag inte av någonting utan allt var som vanligt, jag kissade lika mycket som vanlig och jag mådde bra osv. Idag har jag inte heller känt så jätte mycket mer än att magen har jobbat lite hårdare idag än andra dagar! Jag antar att jag kommer känna av mer och mer ju fler dagar jag kommer in på. Tar väl ett dag för örterna att börja värka! Det jag har märkt idag är dock att jag har varit mer kissnödig..

Jag mår bra och känner varken av ifall jag har mer energi eller sover bättre..  Men uppdateringar kommer att komma titt som tätt.. kanske inte varje dag men kanske varannan eller var tredje! :)

Inga kommentarer: