söndag 22 maj 2011

döda mig !!!



asså förlåt ännu en gång för att jag inte har bloggat på ett tag !!! men jag har fortfarande ingen dator :( men snart så ska jag få det :)

igår så va jag, Ferri, Emma, Rille, Eklöf, Mellanslag,  Rasmus och Erik, och först på morgonen runt typ 12 så åkte jah och Ferri till stan dit Mellanslag och Emma kom till senare :) sen åkte vi hem och så va vi med dom andra!! :) och då va vi uppe vid strå och bara var där, sen gick jah och Ferri hem för att äta sen åkte vi hem till hennes pappa :-D och nu så mår jah piss!! för jag har JÄTTE ont i halsen och ont i huvudet och så kanske jag har feber, ( men det är jag inte säker på ) så just nu känner jag mig så här: 

Jag mår jätte dåligt just nu, men jag hoppas det blir bättre fram mot dan ...
Nu ska jag vecka Ferri och Emma så vi kan ta lite frukost :)
och en sak till :) jag har fåt ten ny favvo låt :)
Lipstick med Jedward( dom var med i eurovision song contest)

Ha det Gött


XoXo: Hhannahpannah <3333333

Inga kommentarer: