fredag 4 januari 2013

2 Liter vatten per dag?

Åh vad jobbigt att träna... Haha men jag ska orka pusha mig själv till att träna typ varje dag! Jag körde ben, rump och magövningar och även en del kondition för typ en timme sen! Jag gick även ut på en promenad med min mamma! Duktig tjej här! Så nu ska jag belöna mig själv med en energidryck och liiiiite chips! Haha var kanske inte värt att träna... Men ändå haha
Ni vet väl att man ska dricka typ 2liter vatten per dag? Jag har aldrig druckit 2 liter per dag utan jag dricker allt från ett glas till 1liter vatten per dag max! Men nu ska jag börja dricka minst två liter per dag för det är bra om man ska träna och huden mår bra av mycke vatten. Plus att man mår mycke bättre om man dricker mycket vatten! jag testade att dricka två liter idag och jag är färdig till att spy vatten känns det som hahah är inte van vid så mycket vatten haha men jag ska banka in det ihuvudet att tvinga mig själv dricka minst två liter varje dag!
Ha en bra kväll/natt många kramar!

Inga kommentarer: