lördag 5 januari 2013

Mammas födelsedag :') GRATTIS!!

Hej på er mina kära vänner! Idag är det nämligen min mammas födelsedag och min namnsdag hihi grattis till mig och mamma^^
Jag vaknade runt åtta idag...
bara det att jag somnade om till tio så jag flög upp ur sängen och ner för att fixa frukost till mamma som tyvärr redan var vaken... Jag som ville fixa frukost på sängen... Och så säger hon att morfar skulle komma till oss om en stund... Bara det att de kom innan vi hade ätit klart så där står jag med en kopp te i min morgonrock och bah... Heeej... Var så pinsamt för jag såg förfärlig ut haha jag hade ju inte förväntat mig att de skulle komma hem tilll oss såååå tidigt... Men nu har de åkt så nu har jag mer tid till att fixa mig innan de andra gästerna kommer!
btw... Ni vet det jag prata om igår... Det med att ha specifika ämnen... Jag har några ämnen som jag vill ta upp i bloggen... Så jag bloggar senare!

Inga kommentarer: