tisdag 27 maj 2014

Dream house!

hejhej!
Kom hem för typ en timme sen och nu så ligger jag och kollar på dream house! :) Ska vila lite om en stund för jag måste dra igång med lite städning sen!

Slutade tidigare idag så istället för att sluta 11:50 så fick vi sluta typ 11:30 men vi var tvungna att åka tillbaka till skolan iaf bara för att våran mentor ville ha ett klassråd med oss om de kommande veckorna.. vi kommer typ inte träffa henne nåe mer nu så hon ville bara se till att vi hade koll på allt som vi ska göra och sånt! :) så jag var inte hemma förens tre haha x) segt..

Imorgon börjar jag senare för jag behöver inte gå på naturkunskapen så jag får äntligen sova! Typ.. m¨ste fortfarande upp ganska tidigt men kan sova fram till typ 7- 7:30 typ ^^gött!! :D

Meneee aahh ska kolla klart på filmen nu! :D byee

Inga kommentarer: