måndag 26 maj 2014

Vill bara hem haha

Ugh.. frustrerad.. sitter på naturkunskapen och gör inte ett piss för jag har lämnat in min uppsats och inte kan man få sluta tidigare då.. nejnej.. utan man ska behövas sitta och plågas även fast man inte har nått att göra..

Hon sa att man ska arbeta med något annat ämne men tror hon seriöst jag orkar det efter att redan har haft en hel dag med massa massa plugg… Skulle vara mycket bättre om hon bara sa att du skulle kunna få sluta nu men då kanske du kan tänka på att lägga ner lite tid på övriga arbeten när du kommer hem för jag pallar seriöst inge mer nu.. måste ha mat och huvudvärkstablett innan jag är redo för att tänka igen..

Mitt huvud är seriöst helt bombat just nu.. känner mig typ helt tom i skallen.. och jag börja bli hungrig så det är as jobbigt att koncentrera sig.. kul.. osv..

Hej jag är jätte positiv idag..  Förlåt verkligen förlåt för att jag klagar men jag har bara en dålig dag helt enkel och vill bara hem så sorry om jag klagar för mycket eller om jag låter as negativ.




Inga kommentarer: