tisdag 13 maj 2014

Fick mitt smink idag! :D

Vaknade med en hemsk huvudvärk idag så jag bestämde mig för att vara hemma och vila istället! och det är exakt det jag har gjort hela dagen! Bara legat framför tvn samt legat och sovit för att bli av med huvudvärken! Känner fortfarande av den men nu är den inte så illa som den var imorse! :)
Hade jag haft mycket att blogga om idag så hade jag bloggat tidigare men eftersom inget har hänt mer än att jag kollade serier så kände jag att det inte var nödvändigt med mer än ett blogginlägg idag haha

När mamma kom hem fick jag se att Sminket hade kommit! :D Blev jätte glad! Det gick så fort! De skickade sminket igår och det var här redan idag så det var verkligen höjdpunkten idag! :D Så nu har jag lagt mina fina färger i paletten och jag ser nu fram emot att få använda mig av dom :D


Inga kommentarer: