söndag 25 maj 2014

Målat

Hej! Vet inte vart jag ska ta vägen.. är så sjukligt trött och sliten så jag orkar knappt le.. känns för ansträngande…

Bloggade inget igår för jag orkade inte och jag hade verkligen inget att blogga om mer än att jag typ målade om en byrå jag ska ha på mitt rum, så just nu är det plast över hela mitt golv med massa färg på samt byrå plus lådor överallt som står och torkar.. kan knapp gå här inne haha x) Målade även ett lager till idag på allt mer aktiv än så har jag inte vart..

Har sån tung huvudvärk.. eller ah vet inte hur jag ska förklara men den är liksom inte som vanlig huvudvärk haha Tror att det kan vara av all färg.. färgen luktar inte så jätte starkt men att ha haft nymålade möbler igår och idag och sovit med den här doften tror jag kan vara anledningen..

Som jag skrev i början så vet jag inte vart jag ska ta vägen och helt seriöst så vet jag inte.. skulle duscha men bara att gå och ställa sig i duschen var så sjukt jobbigt.. allt i hela min kropp sa emot haha så konstigt x) och nu ligger jag här och knappt orkar röra på mig… orkar knappt sitta vid datorn heller..

Det här ha vari en tråkig dag och den kommer förbli tråkig så jag vet inte riktigt hur jag lyckades få ihop ett så här långt inlägg haha x)

Mene ska försöka skrapa bort vitfärg från mina ben och armar som inte gick bort när jag duschade.. sen måste jag ta en alvedon eller nått för jag känner mig så jäkla slut i huvudet haha
typ hälften gick bort i duschen.. resten vägrar släppa x) btw.. borde typ ut och sola när det blir soligt.. gud vilka bleka ben jag har xD som tur är så har jag ju gott om tid på mig att få bruna ben.. sommarlovet har ju liksom inte ens börjat än!! ;) 

Inga kommentarer: