tisdag 20 maj 2014

Tisdag!

Godmorgon!! Kom nyss till skolan och nu sitter jag här och bara väntar tills jag kan gå ut till bussen som tar mig till idrotten haha
Om jag ska vara ärlig så är jag så grymt trött så jag vill verkligen inte ha idrott haha x) Ska typ ta en liten tupplur när jag kommer hem! Är hemma igen vid två så då kan jag ligga och sova till typ fyra sen måste jag börja städa i mitt rum!!  Och den här gången måste jag verkligen städa och inte bara säga att jag ska göra det! Det ser för jävligt ut och jag har jätte mycket jag måste rensa ut och bli av med! Typ halva min garderob måste bort för jag har såååå mycket kläder som jag aldrig använder och sen så har jag sååå mycket annat som jag inte måste ha kvar! Så en storstädning för mitt rum är vad jag ska syssla med den här veckan!

Bloggar kanske mer ikväll!! Byeee :D

Inga kommentarer: