tisdag 8 juli 2014

Göteborg

Hej hej! Har inte bloggat på några dagar för jag har inte orkat ich inte haft tid! Just nu är jag och Ferri i göteborg! Vi var på Liseberg igår och det var helt awesome! Helix är seriöst den bästa på hela liseberg, den var så jäkla grym! Den är liksom inte läskig utan den är bara sjukt rolig! När jag och ferri hade åkt klart den första gången så satt vi och asgarva haha så jäkla härlig bergochdalbana ! Åkte även atmosfear och den är nog den värsta på hela liseberg! Gud vad äcklig den var, skakade sönder efter att jag hade åkt den haha

Snart ska jag och ferri ner för att käka lite hotelfrukost och sen ska vi antigen gå runt på stan här i gbg eller så åker vi tillbaka till grebbestad!Det beror helt på vädret! ^^

menmen ska väcka ferri nu och så ska jag börja fixa mig lite! Bloggar kanske inte något mer förens jag är hemma igen mem jag lovar att jag ska blogga om jag inte har något annat för mig! ^^

Inga kommentarer: