måndag 18 augusti 2014

Sjukt otaggad inför skolan..

godmorgon, om jag ska vara ärlig så är jag verkligen inte redo för skolan imorgon.. den här sommaren har gått så himla fort. Men det har varit en jätte jätte bra sommar så jag ska väl inte klaga..
Att få träffa klasskompisarna igen och att få ha praktiskt och komma in i rutiner se jag fram emot jätte mycket men all press och stress och vakna tidigt samt långa dagar och många bussresor är däremot något jag verkligen inte har saknat..


Vaknade 6 imorse och det var plågsamt.. kommer bli ännu jobbigare imorgon då jag ska vakna halv sex  typ..
Att komma till skolan imorgon och alla treor är borta och det är massa ettor där känns konstigt.. jag gillar inte förändringar så det kommer vara jätte konstigt i början haha

Idag ska jag inte göra så mycket.. städa typ..


Inga kommentarer: