söndag 12 oktober 2014

Ariana till idol :)

Jag är nedstämd, har varit det sen igår! Dels för att jag bara har vart så sjukt trött på senaste tiden men även för att jag sovit dåligt osv. T.ex. igår hade jag en mardröm. Vaknade upp och hyperventilerade och grät, tog flera minuter innan jag insåg att det bara var en dröm!
Jag vill veta varför jag drömmer så många mardrömmar nu på den senaste tiden.. Jag tror att drömmar har någon mening, någon betydelse.. så då är ju bara frågan vad mina drömmar betyder och försöker säga mig.  Jag tror på att mitt undermedvetna försöker upplysa mig om något, kanske att jag är stressad? kanske att jag har dålig självkänsla? Jag vet inte..

Nu till lite roligare saker. Har suttit och kollat på massa serier och filmer idag, haft en riktigt seg söndag vilket var behövligt haha
Varför jag inte har bloggat något under helgen är för att jag har varit sjuk, legat i feber osv.. inte orkat blogga.

Den här kommande veckan kommer säker bli seg men jag ser väldigt mycket fram emot fredagen då jag åker till stockholm!
Läste igår att ARIANA FREAKIN GRANDE kommer till idol på fredag och jag kommer varken kunna se det live eller live på tvn då jag sitter på ett tåg den tiden påväg till andreas :* Så får väl försöka övertala han till att kolla på reprisen med mig :*

Bloggar mer till veckan! :) Byee

Inga kommentarer: