fredag 10 oktober 2014

Human

Hej! Är hemma idag för att jag är sjuk, hade feber igår, har fortfarande feber, mitt huvud exploderar och jag är så täppt i mina bihålor.. usch mår inge vidare! Så idag så har jag tröstat mig med att kolla på några supernatural avsnitt och nu så kollar jag igenom amerikanska the voice, senaste säsongen! Vart sugen att se något annat, har kollat på så mycket övernaturligt och andra serier nu så vart lite sugen på nått sånt här! Har kollat igenom 3 avsnitt hittills och det är ju så bra! Väldigt långa avsnitt dock, typ 84 min långa vilket jag kan tycka blir lite för långt, helt ärligt så visar de för lite folk på de här 84 minuterna vilket gör att det kan bli lite långtråkigt mellan alla auditons!

Ska försöka fjäska till mig lite glass och så ska jag ta några alvedon, kolla klart åp avsnittet och sen ta en liten tupplur!

Btw. Jag har fått en ny favorit låt för stunden och det är human med christina perri! Asså den är så bra, ger mig rysningar och jag bara älskar den, har lyssnat på den sjukt mycket de senaste dygnen

Inga kommentarer: