måndag 13 oktober 2014

I am only human

Asså shit den här dagen.. hemsk.. Sovit helt hemskt, gråtit på bussen kommer till skolan och hoppas att allt ska gå bra men nej.. gör det inte.. Drama överallt.. Blir bara så trött och ledsen! När jag får höra att jag är elak eller att jag har gjort något dumt blir jag sårad.. jag skulle aldrig i hela mitt liv vilja göra något som kan såra någon annan. Jag vill alltid alla andras bästa och jag blir så ledsen när jag får höra att jag har gjort något som jag aldrig skulle göra och aldrig skulle vilja göra! Jag vill att alla runt omkring mig ska vara glada och må bra.. Nej usch är så trött på den här dagen, vill att den ska ta slut..
Är jag hemma är jag ledsen, är jag på bussen är jag ledsen, är jag på skolan så är jag ledsen.. Vart ska jag vara för att vara glad? Vart ska jag ta vägen, vem ska jag prata med?


Inga kommentarer: