torsdag 20 november 2014

I WANT TO SLEEP

Hej hej!
Sitter i skolan och väntar på att börja..
Igår sov jag hos ferri vilket var väldigt mys, efter dansen så gjorde vi pizza och så satt vi bara och snacka tills vi skulle sova! Imorse så var jag helt död haha ville helst inte gå upp..
Hade sista danslektionen igår också :( Det har gått för fort!!! Längtar tills nästa termin förhoppningsvis får vi göra en mer up tempo låt då för den här som vi hade var väldigt långsam!

Jag mår inge vidare idag, kände inte av det här imorse men när jag satt mig på bussen började jag må väldigt illa och jag har fått en grym huvudvärk.. så vi får se hur det går idag.. får hoppas jag klarar mig igenom dagen! Har verkligen inget att skriva just nu då jag egentligen bara vill sova.. har så ont i ryggen och är så trött så att lägga sig  i en varm mysig säng hade ju inte varit så dumt..

Jag ska till kuratorn idag! Får hoppas att vi kommer fram till något vettigt trots att jag känner mig halvdöd..

Inga kommentarer: