söndag 15 mars 2015

Söndag = Ligga i sängen hela dagen

Hej!!
Det är söndag, det är fint väder och jag är något så sjukt taggad inför imorgon!! Är så nervös att något ska gå fel så jag drömde t.om. mardrömmar om hur jag missa bussen och allt inatt! Jätte obehagligt! Får en känsla av att jag inte kommer kunna sova så bra inatt, kommer vara för taggad!

Jag har inga mer planer än att ligga i sängen hela dagen, det är så fint väder men jag orkar seriöst inte gå ut, vill bara ligga under täcket och kolla serier! :3

2 kommentarer:

Isabella P sa...

Vill bara passa på att dela med mig av min GIVEAWAY TÄVLING som är igång på min blogg. Du har chansen att vinna ett jätte snyggt smycke från Lotta Design & jag hoppas du är med!
För att vara med och delta, klicka på länken.
Kom ihåg! Tävlar man inte, kan man inte vinna. :)

http://isabellap.forme.se/2015/mars/giveaway-tavling-put-a-ring-on-it.html

Skogsraah sa...

Men det är helt okej en söndag! Gör likadant själv ;)